Munkavállalói élmény. Megélni, átadni.
A munkavállalói élmény fejlesztése során mindig a munkavállalói életciklus egyes lépései alatt nyújtott élményeken fejlesztünk. Az egyéni helyzettől függően ez jelentheti azt is, hogy az egyik elemén kell fókuszáltan dolgozni, míg más esetekben az újonnan bevezetett szervezeti értékeket fűzzük végig minden lépésnél.
A munkavállalói élmény fejlesztése kiemelt fontosságú a munkáltatói márkaépítés szempontjából is, mivel a legtöbbet maguk a munkavállalók mondanak el a cégről. A toborzási és munkaerőhiánnyal kapcsolatos problémák sokszor a magas fluktuációval függenek össze. Az igazi kihívás megtartani a munkavállalót, nem csak megszerezni.
Ahhoz, hogy a munkavállalóknak élmény legyen egy szervezethez tartozni, és ne csak egy szabályrendszer, amit be kell tartani, elengedhetetlen az érzelmek aktiválása, és a szervezeti EQ megerősítése.
Ha kíváncsi vagy egy gyakorlati példára, olvasd el egy munkavállalói élmény fejlesztéséhez kapcsolódó esettanulmányunkat!
Amennyiben a saját példádon keresztül szeretnéd közelebbről megismerni, hogy mit nyújtunk a munkavállalói élmény fejlesztésekor, akkor kérd ingyenes, egyéni konzultációnkat!